Biblio Digital, descobreix un món de continguts digitals imatge

Biblio Digital, descobreix un món de continguts digitals

Accedeix gratuïtament a la plataforma de continguts digitals de les biblioteques públiques de Catalunya.

16 novembre 2022

Biblio Digital és la plataforma de préstec de continguts digitals del Sistema de Lectura Pública de Catalunya, gratuïta per a tothom que disposi del carnet de biblioteca pública.

Una plataforma amb una variada i atractiva proposta de continguts digitals que inclou llibres de ficció i coneixements per a diferents edats, audiollibres, revistes, diaris i una interessant selecció de recursos multimèdia. Entre aquests últims destaquem Naxos Music Library amb un ampli repertori de música clàssica i EFILM Catalunya que dona accés a un suggerent catàleg de visualització de pel·lícules en temps real, curtmetratges, concerts i documentals distribuïts per Filmin.

Però si el que busques són recomanacions de lectures, no deixis de consultar les seleccions disponibles a la pàgina d’inici amb motiu de notícies, efemèrides o temes d’actualitat; com per exemple, aquests dies, hi ha una excel·lent selecció pels cent anys del naixement de l’escriptor José Saramago; una aproximació a la idiosincràsia russa a través de la seva literatura o una pràctica tria de les lectures prescriptives de batxillerat per al curs 2022-2023.

Una plataforma senzilla i oberta als usuaris de les biblioteques públiques de Catalunya que garanteix la descàrrega, l’accés i la consulta legal de continguts digitals en diferents dispositius: tauletes, telèfons intel·ligents, ordinadors personals o lectors de llibre electrònic (eReaders) compatibles amb DRM (Digital Rights Management) d’Adobe Digital Editions.

Amb unes condicions d’ús àmplies que possibiliten el préstec de 4 llibres durant 21 dies, de 2 pel·lícules diàries entre 48 i 72 hores sense límit de visualitzacions; així com el préstec per un dia de l’últim número de les capçaleres de revistes i de dues hores de tots els diaris.

Pots accedir a través de la pàgina web: https://biblioteca.ebiblio.cat/ o mitjançant l’aplicació mòbil disponible per als sistemes operatius d’iOS i Android.

A més Biblioteques de Granollers t’ofereix la possibilitat d’una atenció personalitzada per conèixer de manera pràctica totes les opcions de Biblio Digital, només has de demanar cita al nostre servei d’assessorament digital.