Col·laborem amb la Marató de TV3 imatge

Col·laborem amb la Marató de TV3

Les biblioteques de Granollers iniciem una campanya de recollida i venda de llibres de segona mà

26 octubre 2022

Les Biblioteques de Granollers col·laborem un any més amb La Marató de TV3 a través de la recollida de llibres de segona mà aportats pels usuaris. Els punts de recollida es troben als vestíbuls de les biblioteques de Can Pedrals i Roca Umbert, del 2 al 30 de novembre. Entre els dies 12 i 17 de desembre, els llibres es vendran, en aquests mateixos espais i el dia de mercat, dijous 15, també a la Porxada, al preu simbòlic d’1€.

Enguany, La Marató es dedica a les malalties cardiovasculars.  Les malalties cardiovasculars són la primera causa de mort als països desenvolupats. A Catalunya, una de cada quatre persones mor per problemes al cor o a les artèries. Poden afectar tothom, tant homes com dones. I a qualsevol edat, des d’infants fins a gent gran. Per això la prevenció és fonamental. No avisen. I poden arribar quan menys les esperes. Conèixer els símptomes i actuar ràpid (trucant al 112) pot salvar una vida.

L’any 2021, la participació de les biblioteques de Granollers a La Marató va permetre la recollida de prop de 1.870€, amb més de 1.400 llibres venuts i 520 participants.