Conversa amb l’escriptor Ferran Garcia imatge

Conversa amb l’escriptor Ferran Garcia

L’escriptor de Guilleries visita el club de lectura de novel·la de la Biblioteca Roca Umbert

8 novembre 2022

«El dany rebut en néixer no es cura, de la mateixa manera que no es pot netejar l’aigua d’un pou enverinat: tot el mal torna perquè roman ocult a la nostra sang. D’aquí la nostra certesa en el dolor.»

Guilleries és un western encara que transcorri en la Catalunya de la darrera carlinada i que alguns dels seus protagonistes siguin bandolers. La novel·la aprofundeix en temes com la culpa i la redempció. Però més enllà de les aventures del protagonista o de la recreació d’una època, mostra una narrativa plena de matisos que aconsegueix atrapar-nos amb la bellesa de la seva prosa.

El dijous 10 de novembre a les 19 h parlarem de Guilleries amb Ferran Garcia al club de novel·la de la Biblioteca Roca Umbert. Per assistir cal inscriure’s-hi prèviament, places limitades.

Ferran Garcia (Vic, 1971) ha publicat dues novel·les: Recorda que moriràs (Editorial Males Herbes, 2016) i Blasfèmia (Editorial Males Herbes, 2019). En poesia, és autor de Larva (Premi de poesia Pare Colom, Lleonard Muntaner Editor, 2017).

(*) Activitat realitzada amb el suport del Departament de Cultura