Donar vida a les imatges d’arxiu de la fàbrica Roca Umbert imatge

Donar vida a les imatges d’arxiu de la fàbrica Roca Umbert

Panoràmic proposa un espai de coneixement i reflexió entre la imatge fixa i la imatge en moviment

28 octubre 2022

Les biblioteques de Granollers participen en el Festival Panoràmic amb la programació de diverses activitats relacionades amb el paisatge, tema central del festival. El dissabte 5 de novembre, tindrà lloc el Taller d’animació amb imatges d’arxiu a càrrec de l’artista visual Martina Rogers. Les famílies amb infants, a partir de 8 anys, crearan un film d’animació col·lectiu amb imatges d’arxiu de l’antiga fàbrica tèxtil Roca Umbert.

Al Club ficció en joc, les nenes i els nenes tindran l’oportunitat de descobrir, jugar i parlar sobre alguns videojocs que tenen com a eix vertebrador el concepte de paisatge inventat, paisatge natural i paisatge apocalíptic.

El dilluns 7 de novembre s’inaugurarà l’exposició fotogràfica Granollers en Canvi de l’Associació Fotogràfica Jaume Oller, que es podrà visitar a la Biblioteca Roca Umbert fins el 27 de novembre. L’exposició d’imatges vol mostrar una ciutat que està en contínua evolució. Uns canvis que a vegades els percebem a poc a poc, dia rere dia, i d’altres de forma vertiginosa. Fixar la mirada en allò que perdura, o que desapareix, en allò que algú s’imagina però que encara no hi és. El pas del temps vist des d’un instant.

A la Biblioteca Roca Umbert també trobareu una mostra documental i podeu fer un passeig virtual amb les ulleres 3D a l’estand situat el vestíbul de la Biblioteca.